Thursday, August 5, 2010

.muvee.

holla . this time around aku nak cerita pasal movie . since aku da lama sangat tak pergi menonton wayang an , aku rasa seperti hilang arah . cewaaah . haha . takde la sampai camtu sekali . tapi sort of la . huhu . sangat da lame tak melakukan hobi ku itu . adoi . rinduu . aku pom sampai tak ingat bila kali terakhir aku tengok wayang . dush dush .

agak banyak jugak muvee yang aku idamkan untuk tengok terlepas begitu sahaja . due to several reasons ;
  • boifie jauh . jadi tyme semester break tak dapat nak tengok same .
  • jadi babysitter kepada adik furqan kesayanganku .
  • busy . busy . busy .
hee . agak sengal reason itu . tapi , ade aku kesah ? huhu . janji aku happy . wee :)) barang yang lepas jangan dikenang . life must move on . aicehh ! jadi currently aku nak sangat tengok cerita SALT .

SALT tak = GARAM masakan ye kawan kawan .

inilah dye teraju utama filem salt . angie .

walaupun mungkin ade beberapa pihak yang nak kate aku so not up-to-date or pape ke . aku tak kire . aku tetap nak tengok jugak . hee . dengar kate cerita ni besh . ade filem sekuel . entah betol ke tak aku pom tak sure . tapi nanti aku text angie sendiri :)

okay la . cukup la carutan and karutan untuk kali ini . sampai ketemu di hari dan waktu yang sama . selamat membaca ! *aku da macam pengacara fofular pulak* . take care everyone ! daa ~

~ps: i Love u~

4 comments:

  1. jangan kelam kabut.. bahbahahh bak kate aku dan teet!! weyhh.. kite kan kekurangan uwang.. jgn begini..

    ReplyDelete
  2. hahaha . ade aku kesah ? cm xde jek . haha . weyh , aku n amin psgn yg sweet la . korg 2 pom xbley lwn tw . weekk .

    ReplyDelete
  3. teraju ke dua sape plk???? hehehe

    ReplyDelete
  4. hahaha . awk . teraju kedua . awak la . awk an hero sy . <3

    ReplyDelete

.it is a great honor if you could leave some comments for me. :))

. i am a P.R.I.N.C.E.S.S .