Saturday, July 31, 2010

.kegemaran,kesukaan.


hi D ! this week aku tak balik rumah . sb malas . homework da menanti untuk disiapkan . hee . tapi , entriku kali ini bukan nak membebel pasal homework ke ape ke . entri kali ni aku nak story2 pasal kegemaran da kesukaanku . lalala .

okay . lets begin . everyone must have their own bestfriend . sama la macam aku . i also have one . aku rasa aku sangat bertuah sebab ade bestfriends. tak kisah la ape jugak definisi BFF pada korang , but to me BFF = sahabat baik sampai mati . nak dijadikan cerita , satu hari ni aku tibe tibe terfikir pasal ni . so , to cut it short , ni la insan yang menjadi kegemaranku . sahabat kegemaran aka BFF :


farah nabila nama diberi . currently studying in shah alam . hee . sgt sengal and kuat menyayangi anan . tapi , sangat superb when it comes into study . :))


yang ini farah jugak . tapi farah shazwani . dia ni pom belajar same cam farah nabila . uitm shah alam . sangat suka make up . i guess . hee .


ini pulak nor eliza . sekarang kat wellington . sangat pandai melukis ea . aku memang admire beliau punye drawing . hee . credit to ell .

ini azreen azwani . sangat lame da aku kenal dye . since form2 . hee . dlu dye ni pakai pendakap gigi . tapi sekarang da tak pakai . hee . nak jadi dentist , tapi rezeki dye kat bidang lain . huhu .

okay . cukup untuk kawan kegemaran . hee . kawan kesukaan pulak ramai . yang rapat dengan aku . kat merata tempat . i love to make friends . lo0ots of it . bak kate pepatah , berkawan bia 1000 , bercinta bia 1 . hee .


4 comments:

  1. aceceh...amek gamabr kiter kat fb pulakksss ye..hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha . sory la ell . terpakse seludup pic awk . hehe . nice 1 !

    ReplyDelete
  3. haha . i likee . kesayanganmu kesukaanku tak ? hee . kalu ya , jd anan adelah kesukaan kte laa . lalala ~

    ReplyDelete

.it is a great honor if you could leave some comments for me. :))

. i am a P.R.I.N.C.E.S.S .